Retur og refusjon

Angrerettloven gir deg rett til å angre kjøpet ditt. Angreretten gjelder for varer og for enkelte tjenester. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette (angrefrist). Dersom du ikke har mottatt angrerettskjema enten i ordrebekreftelsen eller ved levering av produktene, utvides denne fristen til tre måneder. For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Den må også være i originalemballasjen. Alle produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid. Eventuell returforsendelse må betales av deg.

Vi er forpliktet til å betale tilbake til deg det du har betalt inkludert porto for forsendelsen til deg, ekspedisjonsgebyr, tollavgifter, oppkravsgebyr, etc. Tilbakebetaling skal finne sted innen fjorten dager etter at vi mottar produktet fra deg eller henteseddel eller produktet er stilt til rådighet for oss. Produktet sendes tilbake til oss, i originalemballasje, sammen med angrerettskjema. Nærmere opplysninger om hvordan du benytter deg av angreretten, fremgår av angrerettskjemaet.

For å fullføre returen din, krever vi en kvittering eller kjøpsbevis.

Refusjon

Når varen er mottatt og kontrollert, vil vi sende deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt din returnerte vare. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av tilbakebetalingen. Hvis du blir godkjent, vil tilbakebetalingen bli behandlet, og en kreditt vil bli tilbakeført til din bankkonto etter avtale, i løpet av 15 dager. Sen eller manglende refusjon Hvis du ikke har mottatt en refusjon ennå, ber vi deg først sjekke bankkontoen igjen. Deretter ta kontakt med kredittkortselskapet.

Det kan ta litt tid før tilbakebetalingen vises. Hvis du har gjort alt dette, og du fortsatt ikke har mottatt tilbakebetalingen ennå, kan du kontakte oss på mail [email protected] eller ringe 41668707.